Zaloguj
ING LEASE

Wnioski dotyczące obsługi umowy


Załatwiaj sprawy online - szybko, wygodnie i bez wychodzenia z domu!​

Za pośrednictwem Portalu Klienta lub systemu bankowości internetowej i mobilnej Moje ING, ING Business sprawdzisz szczegóły umowy, stan rozliczeń,
informacje o polisach ubzpieczeniowych, pobierzesz harmonogram i fakturę,
a także złożysz wniosek dot. zmian w umowie lub przedmiotu leasingu. 

Szukasz informacji związanych z pojazdami i rejestracją?
Sprawdź stronę Wnioski dotyczące obsługi pojazdów.

Jakie wnioski możesz złożyć?

Za pośrednictwem Portalu Klienta ING Lease lub systemu bankowości internetowej i mobilnej Moje ING (dla Przedsiębiorców) oraz ING Business
(dla Firm i Korporacji) złożysz wniosek dotyczący:

  • przedterminowego zakończenia umowy
  • zmiany danych teleadresowych
  • zmiany danych prawnych
  • zmiany harmonogramu
  • opinii o współpracy
  • cesji umowy
  • zwrotu nadpłaty
  • nieruchomości
  • duplikatu dokumentów

Gdzie złożyć wniosek?

Wniosek złożysz za pośrednictwem Portalu Klienta lub systemu bankowości internetowej i mobilnej Moje ING, ING Business:


Portal Klienta
ING Lease

Zaloguj się do Portalu

 

Bankowość internetowa
Moje ING

 

Bankowość internetowa
ING Business

Zaloguj się do ING Business

Zastanawiasz się nad cesją Umowy Leasingu? Skontaktuj się z naszym Voicebotem!

Nasz Voicebot powstał z myślą o Tobie i pozostaje do Twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Dzięki niemu dowiesz się:

  • jakie dokumenty należy do nas przesłać przy wniosku o cesję
  • jakie opłaty z Tabeli Opłat i Prowizji wiążą się z cesją
  • co z ubezpieczeniem po cesji
  • ile potrwa proces

Nie masz w tym momencie dostępu do komputera? Nie ma problemu! Voicebot prześle na podany przez Ciebie numer telefonu smsa z informacją o wnioskach.

Nasz Voicebot wciąż się uczy. Każda przebyta z Tobą rozmowa to plus do jego doświadczenia. W trakcie każdego połączenia uczy się, aby przy następnej rozmowie jeszcze lepiej sprostać Twoim potrzebom. W tym momencie odpowie na Twoje pytania dotyczące cesji, ale już niedługo jego wiedzę rozszerzymy o nowe procesy.

Jak połączyć się z Voicebotem?
Nasz Voicebot czeka na Twój telefon przez cały czas. Pozostaje do Twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Chcesz się z nim połączyć? Nic prostszego!

Zadzwoń na naszą infolinię 801 200 111

Potrzebujesz wsparcia?

Zadzwoń do nas

801 200 111
32 356 22 48

Napisz do nas

Wybierz formularz

Odwiedź najbliższy oddział

Lista oddziałów