ING LEASE

Jak skontaktować się z nami w sprawie zgłoszeń/reklamacji?

Jeśli działania ING Lease (Polska) Sp. z o.o. nie odpowiadają Twoim oczekiwaniom lub wymagają wyjaśnień, poinformuj nas o tym. 
Wszelkie zgłoszenia, w tym reklamacje, postrzegamy jako źródło informacji, które służy podnoszeniu jakości świadczonych przez nas usług. 

Ewentualne pytania lub uwagi prosimy kieruj do Biura Obsługi Klienta ING Lease.

 

Zaloguj się do Portalu Klienta
i zgłoś reklamację online.

Sprawdź

Wypełnij wniosek i wyślij go
za pomocą formularza kontaktowego.

Formularz kontaktowy

Wyśli wiadomość elektroniczną
na adres:

BOK@inglease.pl

Treść reklamacji

Reklamacja powinna zawierać:

  • opis zdarzenia, którego dotyczy,
  • wskazanie zastrzeżenia co do usług/i oferowanych/ej przez ING Lease,
  • wyraźne wskazanie roszczenia Klienta względem ING Lease (tj. czego Klient żąda od ING Lease).

Terminy udzielania odpowiedzi na zgłoszenia/reklamacje oraz zasady rozpatrywania zgłoszeń/reklamacji klientów, do których ma zastosowanie ustawa z dnia 5 sierpnia 2015r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym („Ustawa”).

Reklamacje są rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania reklamacji przez ING Lease (Polska) Sp. z o.o. W przypadku bardziej skomplikowanych przypadków uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w podanym wyżej terminie tj. przed upływem trzydziestodniowego terminu, ING Lease (Polska) Sp. z o.o. zawiadomi Klienta w drodze: (i) listu poleconego lub (ii) wiadomości email wysłanej na adres wskazany przez Klienta, iż odpowiedź będzie wysłana w terminie nie dłuższym niż 60 dni od dnia otrzymania przez ING Lease reklamacji. Zawiadomienie zawierać będzie: (i) informację co do przyczyn opóźnienia, (ii) wskazanie okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz (iii) określenie przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi. W przypadku uznania przez ING Lease (Polska) Sp. z o.o., iż reklamacja jest zasadna, roszczenie podniesione w reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta zostanie zrealizowane, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia sporządzenia odpowiedzi na reklamację. Począwszy od 1 stycznia 2016r. Klient (do którego stosuje się Ustawę), który jest niezadowolony z udzielonej przez ING Lease (Polska) Sp. z o.o. odpowiedzi na złożoną przez niego reklamację, będzie mógł wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego.

Zadzwoń do nas

801 200 111

Napisz do nas

Wypełnij formularz

Odwiedź najbliższy oddział

Lista oddziałów