Zaloguj
ING LEASE
  • Produkty i usługi

    Produkty i usługi

    Program ING Auto

    Szybki i wygodny leasing samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t bez dokumentów finansowych.

    Więcej
  • Obsługa klienta

    Obsługa Klienta

    Program ING Auto

    Szybki i wygodny leasing samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t bez dokumentów finansowych.

    Więcej
  • O nas

    O nas

    Program ING Auto

    Szybki i wygodny leasing samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t bez dokumentów finansowych.

    Więcej

Załatw sprawę bez wychodzenia z domu

Większość spraw załatwisz zdalnie, bez wychodzenia z domu. Za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej
Moje ING (jeśli prowadzisz działalność gospodarczą), ING Business (w przypadku firm i korporacji) lub Portalu Klienta ING Lease:
 

sprawdzisz szczegóły dotyczące umowy leasingu i stanu rozliczeń

sprawdzisz informacje dot. polis ubezpieczeniowych

pobierzesz harmonogram lub fakturę

złożysz wniosek online dotyczący zmiany w umowie.  

wystawisz duplikat faktury

złożysz wniosek online dotyczący przedmiotu leasingu  

 

Wnioski o nowe finansowanie złożysz za pomocą Moje ING oraz ING Business.

Sprawdź dostępność oddziałów ING

 


W związku z sytuacją epidemiologiczną, godziny pracy oddziałów ING
uległy zmianie. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj

     


Jeśli wizyta w oddziale jest konieczna, to będzie ona możliwa po wcześniejszym
kontakcie telefonicznym i umówieniu się z doradcą.

 


Jeśli to możliwe unikaj wizyt w oddziałach. Jeśli nie czujesz się zdrowy,
masz kaszel, ból gardła czy wyższą temperaturę zostań w domu.
Większość spraw załatwisz zdalnie.

Zachowaj cierpliwość

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, w najbliższym czasie możesz dłużej czekać na:

  • obsługę nowych wniosków o finansowanie
  • decyzję kredytową i uruchomienie umowy leasingu
  • obsługę wniosków o zmiany w umowie
  • odpowiedź na reklamację
  • połączenie z infolinią

Bądź ostrożny i zachowaj czujność

 


Płać zbliżeniowo telefonem lub kartą

     
     


Jeśli możesz, zakupy rób przez Internet

     
 

Uważaj na wyłudzenia na koronawirusa - oszuści starają się 
wykorzystać sytuację. 
Wyłudzają loginy, hasła do bankowości 
za pomocą fałszywych stron płatności

     
 

Zwracaj uwagę na adres strony internetowej, na której logujesz się
lub wykonujesz płatności. Dokładnie czytaj treści maili, jakie od nas otrzymujesz

Aktualne informacje

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z treścią moratorium II wypracowanego pod patronatem Związku Banków Polskich, w związku ze stanem pandemii COVID-19, zostały określone nowe kryteria korzystania z instrumentów pomocowych dotyczące zarówno produktów kredytowych, jak i leasingowych. Pełna treść moratorium wraz z warunkami, dostępna jest tutaj.

Instrumenty pomocowe określone w moratorium obejmują okres od 18 stycznia marca do 30 marca 2021 r. i dotyczą umów leasingu zawartych do 13 marca 2020 r. Zgodnie z określonymi w moratorium zasadami, maksymalny okres zawieszenia jest wynosi 6 miesięcy chyba, że klient korzystał z przedłużenia spłaty w ING Lease w związku z sytuacją spowodowaną epidemią COVID-19 w okresie do 30.09.2020 - wtedy maksymalny okres to 3 miesiące.  

Pamiętaj!
Jeżeli teraz zwiesisz spłatę rat, w czasie zawieszenia spłaty
nie możesz wnioskować o nowe finansowanie w ING. 

Jak złożyć wniosek?
Skontaktuj się Biurem Obsługi Klienta 
pod nr tel 801 200 111.  

Aktualne informacje dot. koronowirusa znajdziesz na stronie Głównego Inspektora Sanitarnegona rządowej stronie informacyjnej i bezpłatnej infolinii NFZ  800-190-590.